Σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου έχουν οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Wave 7 που πραγματοποίησε η διαφημιστική εταιρεία UM.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, το 56% συμφωνεί ότι η κοινωνική δικτύωση αποτελεί άρρηκτο κομμάτι της κοινωνικής του ζωής, με δύο στους τρεις Έλληνες να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι. Οι ιστοσελίδες micro blogging, όπως είναι για παράδειγμα το Twitter, σημειώνουν αύξηση με τους μεγαλύτερους ρυθμούς παγκοσμίως και είναι χαρακτηριστικό ότι το 46% των Ελλήνων κάνει χρήση υπηρεσιών micro blogging. Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν φορητές συσκευές για την πρόσβαση στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 2013 αύξησαν τον αριθμό των online δραστηριοτήτων τους.