Έρευνα της Oxford Economics, που διεξήχθη με την υποστήριξη της Google, για την Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία, καταδεικνύει για πρώτη φορά τις δυνατότητες ενίσχυσης της τουριστικής βιομηχανίας με την ανάπτυξη online περιεχομένου και υπηρεσιών, προτείνοντας ρεαλιστικές δράσεις για την υλοποίησή τους.
Έως και με 20% αύξηση της ζήτησης, μακροπρόθεσμα, μπορεί να επωφεληθεί ο Ελληνικός τουρισμός, αν διαχειριστεί κατάλληλα το περιεχόμενο που επικοινωνεί διαδικτυακά. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα για την Ελλάδα της μελέτης της Oxford Economics με τίτλο: “Ο Αντίκτυπος του Online Περιεχομένου στον Ευρωπαϊκό Τουρισμό”, η οποία παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε o Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) με την υποστήριξη της Google. Βάση της έρευνας, η συγκεκριμένη αύξηση μπορεί να υποστηρίξει το ΑΕΠ της χώρας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις εργασίας.
traveldailynews