Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Συνεργασία ΕΞΘ - Marketing Greece για την προώθηση της Θεσσαλονίκης στις διεθνείς αγορές

Τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και της Marketing Greece, ανακοίνωσαν στη Θεσσαλονίκη o πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος και ο διευθύνων σύμβουλος της MG κ. Ιωσήφ Πάρσαλης.

Στην αίθουσα “Αλέξανδρος’ του ξενοδοχείου Holiday Inn Thessaloniki, οι κ.κ.. Αριστοτέλης Θωμόπουλος και Ιωσήφ Πάρσαλης υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στα δύο μέρη, που στόχο έχει το σχεδιασμό και την υλοποίηση από κοινού ενεργειών για την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού στις διεθνείς αγορές. 

Η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη περιοχή που εγκαινιάζει τη συνεργασία της με τη Marketing Greece, για την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών και την εδραίωσή της ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές – στόχους, μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες σχεδιασμού, εκτέλεσης μάρκετινγκ και υλοποίησης συντονισμένων και στοχευμένων δράσεων επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. 

(Από αριστερά προς τα δεξιά) η υπεύθυνη της ΕΞΘ κα Ευδοκία Τσατσούρη, ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, ο πρόεδρος της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο αντιπρόεδρος της ΕΞΘ κ. Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος και ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Marketing Greece κ. Ευάγγελος Κλέτσας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν οι πρώτες δράσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί στο πλαίσιο της συνεργασίας. Πρόκειται για δύο group press trips, το πρώτο με εκπροσώπους ρωσικών ΜΜΕ με σκοπό την προβολή της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής ως City Break προορισμού στην ανερχόμενη ρωσική αγορά και το δεύτερο, με τη συμμετοχή εκπροσώπων γερμανικών ΜΜΕ με στόχο και πάλι την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης στο γερμανικό κοινό. Επιπλέον, παρουσιάστηκε το πλαίσιο συνεργασίας των δύο μερών σύμφωνα με το οποίο θα καταρτιστεί ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων για την προώθηση και προβολή της Θεσσαλονίκης στις αγορές – στόχους τόσο μέσω του διεθνούς δικτύου δημοσίων σχέσεων και ηλεκτρονικής επικοινωνίας που έχει χτίσει η Marketing Greece όσο και μέσω άλλων πρωτοβουλιών όπως συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. 

“Με αυτή τη συνεργασία, θέλουμε να κερδίσουμε ‘ψήφο εμπιστοσύνης’ από τις διεθνείς αγορές και να πετύχουμε τη μετάβαση από το μαζικό στον ποιοτικό τουρισμό που απευθύνεται σε ένα κοινό με μεγαλύτερο εισόδημα και υψηλότερες απαιτήσεις που θα αποδειχθεί οικονομικά αποδοτικότερος για την τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία”, τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Θωμόπουλος, ο οποίος και παρουσίασε τις πρώτες αγορές - στόχους αυτής της συνεργασίας, όπως είναι η Τουρκία, η Γερμανία, η Ρωσία και το Ισραήλ. 

Από την πλευρά του ο κ. Πάρσαλης παρουσίασε το προφίλ και την αποστολή της Marketing Greece, τα άμεσα σχέδια και τις δραστηριότητες για την προώθηση του τουρισμού της Θεσσαλονίκης με έμφαση στην εναρμόνιση της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής σύμφωνα με τους στόχους του Στρατηγικού Σχεδίου για την Ανάπτυξη του Τουρισμού με ορίζοντα το 2021. Σύμφωνα με τον κ. Πάρσαλη, “στόχος της Marketing Greece είναι η δημιουργία συνεργιών με απώτερο σκοπό την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Σήμερα, εγκαινιάζουμε αυτή την προσπάθεια με την επισημοποίηση της συνεργασίας μας με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης η οποία έχει ήδη ξεκινήσει και ήδη παράγει αποτελέσματα”.

Ακολούθησε συνέντευξη Τύπου και στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, σύσσωμο το Δ.Σ. και μέλη της ΕΞΘ, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας ο οποίος και απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό, ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης κ. Γιώργος Τσαμασλής, εκπρόσωποι φορέων και πρόξενοι γειτονικών χωρών.

Τέλος, ο κ. Τζιτζικώστας χαιρετίζοντας τη σύναψη της συνεργασίας σημείωσε ότι “η επιλογή σύμπραξης της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης με τη Marketing Greece αποτελεί εξαιρετική επιλογή καθότι η Marketing Greece, γνωρίζοντας την τουριστική αγορά, έρχεται να εισαγάγει δυναμικά το τεχνοκρατικό προφίλ και τη λογική του μάρκετινγκ το οποίο έλλειπε μέχρι σήμερα. Ως Περιφέρεια σκοπεύουμε να συνεργαστούμε στενά προκειμένου να πετύχουμε τους κοινούς στόχους για την προβολή της Θεσσαλονίκης”.


TRAVELDAILYNEWS