Τη δυνατότητα συμμετοχής σε Workshops με θέμα την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη των εξαγωγών στη Γερμανία και σε B2B events με εισαγωγικές γερμανικές επιχειρήσεις, θα έχουν όσοι συμμετάσχουν στην έκθεση International Green Week, που πραγματοποιείται στο Βερολίνο, από τις 17 έως και τις 26 Ιανουαρίου 2014.
Η έκθεση απευθύνεται και σε καταναλωτές και είναι εστιασμένη στους τομείς των τροφίμων, ποτών και αγροτικών προϊόντων.
Ήδη η ελληνική συμμετοχή στο ομαδικό περίπτερο είναι μαζική, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο. Ενδιαφέρον για την International Green Week έχουν εκφράσει περισσότερες από 60 επιχειρήσεις, καθώς και πάνω από 15 επίσημοι φορείς, που θα φιλοξενηθούν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο 600 τ.μ. στις εγκαταστάσεις της έκθεσης.
Την οργάνωση της ελληνικής συμμετοχής έχουν αναλάβει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και η εταιρία. Boulevard Media Group, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ενώ ήδη άρχισε η προετοιμασία επαφών με εισαγωγικές επιχειρήσεις στη Γερμανία και την υπόλοιπη Ευρώπη, ώστε οι συμμετέχοντες στην έκθεση να εξασφαλίσουν ευκαιρίες διάθεσης των προϊόντων τους στο εξωτερικό.
Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε μια επαγγελματική πλατφόρμα πρόσβασης κι ανάπτυξης στη γερμανική αγορά, τη 2η σε μέγεθος για τις κατηγορίες τροφίμων, ποτών και αγροτικών προϊόντων της χώρας μας.
REPORTER