Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Σε 22 χώρες του κόσμου δραστηριοποιείται το επιτυχημένο Daily Secret

«Η πρόκληση πλέον είναι να συνεχίσουμε να λειτουργούμε στα όρια της αριστείας, αλλά και να αποδείξουμε ότι μπορούμε να προσαρμοστούμε και σε ένα περιβάλλον ανάπτυξης» λέει ο κ. Ν. Κακαβούλης

Σε 37 πόλεις 22 χωρών του κόσμου δραστηριοποιείται πλέον το start-up Daily Secret, ο «καρπός» της ομώνυμης εταιρείας που ξεκίνησε στην Ελλάδα με αποστολή να αποκαλύπτει κάθε μέρα στα e-mail των συνδρομητών της τα καλά κρυμμένα μυστικά της πόλης. Μάλιστα, το Daily Secret «μιλάει» πλέον 13 γλώσσες και φιλοδοξεί να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις του πλανήτη.
Η ιδέα, η οποία ξεκίνησε σαν χόμπι στην Αθήνα από τον κ. Νίκο Κακαβούλη και την κυρία Φαίδρα Χρούσου, πλέον έχει διεθνοποιηθεί και, μάλιστα, βρίσκεται κοντά στο κλείσιμο μιας μεγάλης συμφωνίας με παγκόσμιο οίκο.
Ειδικότερα, η ηλεκτρονική υπηρεσία έχει ξεπεράσει το 1,5 εκατ. συνδρομητές και λειτουργεί σε 37 μητροπόλεις σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική, ενώ έχει δεχθεί έναν γύρο χρηματοδότησης από επενδυτές (eVentures, Greycroft Partners και Trigger Media) ύψους 1,8 εκατ. δολαρίων. Σήμερα η εταιρεία απασχολεί σταθερά 50 άτομα σε όλον τον κόσμο και έχει ακόμη 70 εξωτερικούς συνεργάτες.
To Daily Secret φτιάχτηκε σε συνθήκες κρίσης και δομήθηκε με τρόπο ούτως ώστε να αποτελεί «φιλικό προς την ύφεση», εξηγεί στο «Βήμα της Κυριακής» ο κ. Κακαβούλης. «Η πρόκληση πλέον είναι να συνεχίσουμε να λειτουργούμε στα όρια της αριστείας, αλλά και να αποδείξουμε ότι μπορούμε να προσαρμοστούμε και σε ένα περιβάλλον ανάπτυξης» λέει.
Στόχος του Daily Secret είναι η εξάπλωσή του και σε άλλες πόλεις. «Ο κόσμος είναι το φυσικό πεδίο δράσης μας και καταφέραμε να πείσουμε τους εαυτούς μας γι' αυτό. Διεθνώς υπάρχει πια η πρώτη παγκοσμιοποιημένη γενιά, που είναι mobile και δίνει σημασία στη σχετικότητα των πραγμάτων. Αυτή η παγκόσμια διάσταση μας ενώνει με τους συνδρομητές μας. Το εμπεδώσαμε κι εμείς οι ίδιοι» παρατηρεί.
Πειστήριο αυτής της κατάστασης είναι, όπως λέει, το γεγονός ότι Daily Secret λανσαρίστηκε σε 37 πόλεις και σε όλες τις περιπτώσεις η πορεία ήταν παρόμοια.
Επίσης, σημειώνει ότι σημαντική εμπειρία αποτέλεσε η εκκίνηση στο Λονδίνο, το οποίο αποτελεί μία διαρκώς μεταλλασσόμενη, μεταβατική και εκρηκτική πόλη.
Μία έκπληξη που βίωσε μέσα από το εγχείρημα, συνεχίζει ο κ. Κακαβούλης, ήταν ότι μετά την εξάπλωση του Daily Secret διεθνώς, συνειδητοποίησε ότι «οι άνθρωποι είναι συγκλονιστικά ίδιοι παντού».
Ο στόχος που έχει τεθεί είναι στην επόμενη διετία το Daily Secret να αποκτήσει τέσσερα εκατ. μέλη, επίδοση που εάν καλυφθεί, τότε θα αναγάγει το ελληνικό start-up σε εταιρεία που θα μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα των πολυεθνικών επιχειρήσεων για την προσέγγιση του κοινού. «Πρέπει να μπορέσουμε να χτυπήσουμε αυτά τα νούμερα» λέει και εξηγεί ότι η εταιρεία βάζει πλώρη για εντατικότερη εμπορική εκμετάλλευση, ενώ σχεδιάζει δύο εξειδικευμένες ψηφιακές ταξιδιωτικές υπηρεσίες.
Οπως υπογραμμίζει, το Daily Secret είναι σαν «εργοστάσιο» και χρησιμοποιεί ένα εγχειρίδιο στρατηγικής (playbook) για κείμενο, εικόνα και βίντεο που προβλέπει «την τυποποίηση τεχνικών δημιουργικότητας» στον μέγιστο βαθμό, ώστε να μπορεί ο καθένας να «απελευθερώνει τον καλύτερό του εαυτό» και να επιτύχει υψηλή παραγωγικότητα με απλό τρόπο.
Ο κ. Κακαβούλης, ο οποίος μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ Νέας Υόρκης και Αθηνών (όπου και τα δύο αρχηγεία της εταιρείας), διακρίνει πλέον ορατά τα σημάδια επαναθέρμανσης της οικονομίας στις ΗΠΑ.
«Πλέον έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε κάτι πάρα πολύ σπάνιο. Δηλαδή να πάρουμε μία ανάσα και να γιορτάσουμε τις μικρές μας επιτυχίες» καταλήγει.

ΒΗΜΑ