Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Η Andreas Stihl Α.Ε. επενδύει και μεγαλώνει παρά την κρίση


΄Οσοι ασχολούνται με τη δασοκομία ή τη γεωργία, την αρχιτεκτονική τοπίων ή τις οικοδομές, γνωρίζουν τη stihl και τις αξίες που κρύβονται πίσω από το όνομα αυτό: Ασυμβίβαστη ποιότητα, σεβασμός στον πελάτη και το περιβάλλον, πρωτοποριακή τεχνολογία. Τα προϊόντα της διακινούνται αποκλειστικά μέσω πιστοποιημένων καταστημάτων σε περισσότερες από 160 χώρες.
Μέλος του ομίλου είναι η θυγατρική ANDREAS STIHL ΑΕ, η οποία ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1998 και από το 2008 δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά υπό νέα διεύθυνση, η οποία εφαρμόζει ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης κόντρα στην κρίση, κάνοντας βέβαια τις αναγκαίες προσαρμογές στα δεδομένα που διαμορφώνονται σε καθημερινή βάση. Το πλάνο αυτό, όπως εξηγεί ο γενικός διευθυντής της Andreas Stihl, Ηλίας Ραβάνης βασίζεται πρώτα και κύρια στο ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο αποτελεί το Α και το Ω της επιχείρησης.
Μετά τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν το 2008 και το 2009, η εταιρεία διατηρεί τις ίδιες ακριβώς θέσεις εργασίας μέχρι και σήμερα και αυτό όπως λέει ο κ. Ραβάνης οφείλεται στο ομαδικό και οικογενειακό πνεύμα εργασίας που δημιουργήθηκε μεταξύ «παλιών» και «νέων» υπαλλήλων, όπου παρά τους ξεκάθαρους και διακριτούς ρόλους, το δόγμα είναι: Το πρόβλημά σου είναι και πρόβλημά μου και κατά συνέπεια της οικογένειας μας άρα, όλοι μαζί βρίσκουμε τη λύση. Ανάλογη έμφαση δίνει και στην άρτια κατάρτιση των πιστοποιημένων αντιπροσώπων της, στους οποίους προσφέρει κάθε χρόνο δωρεάν ταξίδια στο εξωτερικό στα εργοστάσια της STIHL σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική καθώς επίσης και εκτενή μαθήματα εμπορικής και τεχνικής κατάρτισης και επιμόρφωσης, σε άριστες συνθήκες, σχετικά με τη σωστή καθοδήγηση του τελικού καταναλωτή, την επιτυχή πώληση των προϊόντων και το σωστό service.

Προτεραιότητα αποτελεί και ο εκσυγχρονισμός των συστημάτων και των διαδικασιών που μειώνουν τους χρόνους παράδοσης των μηχανημάτων και ανταλλακτικών της ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται, με σκοπό τον περιορισμό του μη παραγωγικού κόστους. Στο πλαίσιο αυτό, επανεξετάσθηκαν και επανεξετάζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα όλες οι συμβάσεις της εταιρείας με τους συνεργάτες και τους φορείς, με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση των λειτουργικών εξόδων της εταιρείας και την επανεπένδυση μέρους αυτής της μείωσης σε τομείς όπως η εκπαίδευση και η διαφήμιση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Andreas Stihl ΑΕ όλα αυτά τα χρόνια όχι μόνο δεν έχει μειώσει τη διαφημιστική της δαπάνη αλλά αντίθετα, με την αμέριστη υποστήριξη της μητρικής, την έχει αυξήσει σημαντικά έχοντας μια δυναμική παρουσία πανελλαδικής εμβέλειας στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στις εφημερίδες, στα κλαδικά και μη περιοδικά.

Νέες Επενδύσεις
«Το οικοδόμημα αυτό αποδείχθηκε εξαιρετικά στιβαρό όλα αυτά τα χρόνια χάρη και στην εμπιστοσύνη με την οποία μας περιέβαλλαν και περιβάλλουν οι ολοένα και αυξανόμενοι χρήστες των προϊόντων μας. Τα πιο πάνω έρχονται να επισφραγίσουν τα αποτελέσματα των τελευταίων 5 χρόνων όπου η εταιρεία μιλάει με αριθμούς για δύο έννοιες ξεχασμένες από το σύνολο των εταιρειών στην Ελλάδα: άνοδο πωλήσεων και κέρδη», σημειώνει ο γενικός διευθυντής της Andreas Stihl, Ηλίας Ραβάνης.
Ειδικότερα το 2011 (έρευνα STATBANK) η εταιρεία μας συμπεριλαμβάνεται στη λίστα με τις 500 «χρυσότοκες όρνιθες», κερδοφόρες εμπορικές εταιρείες που κινήθηκαν ανοδικά παρά την κρίση, αλλά και το 2012 έκλεισε με θεαματικά αποτελέσματα παρά την ευρύτερη οικονομική κατάσταση στη χώρα μας και το διαμορφούμενο πολιτικό σκηνικό, ισχυροποιώντας την έναντι στον ανταγωνισμό.
Παράλληλα, σε συνεργασία με τη μητρική προχώρησε στην πλήρη ανακατασκευή σε μοντέρνα πρότυπα των εγκαταστάσεων της εταιρείας της και ταυτόχρονα στη μείωση των τιμών των προϊόντων και ανταλλακτικών της κατά 10% μέσα στο 2013 σεβόμενη απολύτως τον Έλληνα εργαζόμενο.Τέλος, μια εταιρεία σαν την Stihl γνωρίζοντας πολύ καλά ότι η φύση είναι το σπίτι μας, η STIHL θέτει στο επίκεντρό της την προστασία του περιβάλλοντος σε όλα τα επίπεδα. Τα μηχανήματα της πέρα από την ισχύ, την ευκολία χειρισμού και την αξιοπιστία τους διακρίνονται για τη φιλικότητά τους προς το περιβάλλον. Δεν είναι τυχαίο ότι τα μηχανήματά της κατασκευάζονται από υλικά που είναι κατά το 80% ανακυκλώσιμα.

Success story
Το δίκτυο του γερμανικού ομίλου Stihl αποτελείται από 33 ιδιόκτητες θυγατρικές, πάνω από 120 εισαγωγείς και περίπου 40.000 εξειδικευμένα καταστήματα σε περισσότερες από 160 χώρες.
Τόσο η ιδρυτική εταιρεία όσο και οι εταιρείες παραγωγής και οι θυγατρικές δεν είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο, αλλά βρίσκονται 100% στα χέρια της οικογένειας Stihl.
Η Andreas Stihl ΑΕ προχώρησε στην πλήρη ανακατασκευή των εγκαταστάσεών της και ταυτόχρονα μείωσε τις τιμές της κατά 10% μέσα στο 2013.
Τα μηχανήματά της πέρα από την ισχύ, την ευκολία χειρισμού και την αξιοπιστία τους κατασκευάζονται από υλικά που είναι κατά το 80% ανακυκλώσιμα.
Το 2012 παρά την ευρύτερη οικονομική κατάσταση στη χώρα μας έκλεισε με θεαματικά αποτελέσματα και ισχυροποίησε τη θέση της έναντι του ανταγωνισμού.

 Γιώργος Μανέττας, ΗΜΕΡΗΣΙΑ