Σελίδες

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Vivartia: Οι στόχοι για το γιαούρτι ΔΕΛΤΑ

Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας από τη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga, η Vivartia επέλεξε τη φετινή διοργάνωση για να επανέλθει δυναμικά στο παγκόσμιο αυτό γεγονός με δικό της περίπτερο. Απόφαση η οποία εδράζεται εν πολλοίς και από τη σαφή στροφή της παγκόσμιας κατανάλωσης στα ελληνικά προϊόντα και δη στο ελληνικό γιαούρτι και στα παραδοσιακά ελληνικά τυριά όπως η φέτα και το κασέρι, αλλά και στην απόφαση του ομίλου για περαιτέρω διεθνοποίηση των εργασιών του.
Στο περίπτερο της παρουσιάζει έξι κωδικούς γιαουρτιού με έντονο το ελληνικό χρώμα και δύο τυροκομικά προϊόντα (φέτα και κασέρι).
Απώτερος στόχος των ανθρώπων της Vivartia το γιαούρτι της ΔΕΛΤΑ και όχι μόνο, να αποτελέσει το νέο παγκόσμιο success story. Προς την επίτευξη αυτού του στόχου και την προώθηση του brand, βρίσκονται εδώ και λίγες ημέρες στην Κολωνία, όπου και πραγματοποιείται η διεθνής έκθεση Anuga, τόσο ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Vivartia κ. Γ. Αρτινός όσο και ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ κ. Α. Μαυρίδογλου. Γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει την απόφαση του ομίλου για ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας του και γεωγραφικής του επέκτασης.
Εν τω μεταξύ εδώ και λίγες εβδομάδες ξεκίνησαν οι εξαγωγές της Vivartia στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) με την παραγωγική διείσδυση του ομίλου να βρίσκεται προ των πυλών. Η επένδυση για τη δημιουργία της μονάδας, η έναρξη παραγωγής και λειτουργίας της οποίας αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2014, υπολογίζεται σε 70 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 165 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα ο όμιλος βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης και άλλων προτάσεων επέκτασης στο εξωτερικό, ενώ συνεχίζει να διερευνά τις προοπτικές που υπάρχουν για περαιτέρω ανάπτυξη των σημάτων του (Everest, Goody's, Flocafe), εκτός Ελλάδος.