Σελίδες

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Αλλάζει και στη Θεσσαλονίκη ο τρόπος διακίνησης των προϊόντων της Coca-Cola

Αλλάζει και στη Θεσσαλονίκη, ώστε να εναρμονιστεί με ό,τι ήδη συμβαίνει στην υπόλοιπη Ελλάδα, ο τρόπος διανομής των προϊόντων της Coca-Cola Τρία 'Εψιλον, τα οποία πλέον θα μεταφέρονται μέσω εξωτερικών συνεργατών (φορτηγών δημόσιας χρήσης). Η απόφαση αυτή ελήφθη, όπως διευκρινίζει η εταιρεία, κατόπιν υλοποίησης μελετών και αναλύσεων αγοράς, που πραγματοποιήθηκαν υπό το πρίσμα των δυσμενών συνθηκών στην αγορά και με γνώμονα πάντα τη στρατηγική της επιλογή να διατηρήσει ισχυρή και σταθερή παρουσία στην Ελλάδα.
Τα αρμόδια στελέχη της εταιρείας ανέφεραν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι η αλλαγή αυτή στον τρόπο διακίνησης, ο οποίος εφαρμόζεται ήδη από πολλές μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα, επ' ουδενί επηρεάζει "τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη (αποθήκη, πωλήσεις και άλλα υποστηρικτικά τμήματα), που θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά, ή την υπόλοιπη Ελλάδα", ενώ πρόσθεσαν ότι "η εταιρεία έχει λάβει μέριμνα για να διασφαλίσει τους καλύτερους δυνατούς όρους για τους 33 εργαζόμενους στο τμήμα διακίνησης στης Θεσσαλονίκης".
Σε δηλώσεις του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στην εταιρεία, Γρηγόρης Παπαδόπουλος, επισήμανε ότι ήδη σήμερα κοινοποιήθηκαν απολύσεις σε 12 εργαζομένους στο τμήμα διακίνησης, ενώ άλλες 11 έχουν προγραμματιστεί για αύριο και οι υπόλοιπες για την 1η Νοεμβρίου. Κατά τον ίδιο, οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν σήμερα γενική συνέλευση, στις 3 μετά το μεσημέρι, προκειμένου να λάβουν τις αποφάσεις τους για τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσουν στις απολύσεις.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, οι εργαζόμενοι που θα απολυθούν θα λάβουν αποζημιώσεις πολύ υψηλότερες σε σχέση με αυτές που προβλέπει ο νόμος.
Παράλληλα, όπως υποστήριξαν, την τελευταία διετία, η εταιρεία έχει καταβάλει σημαντική προσπάθεια για να βρεθεί λύση, έχοντας καταθέσει συνολικά τέσσερις προτάσεις στους εργαζόμενους, χωρίς όμως να βρει ανταπόκριση από το σωματείο τους ή από το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο.
Μεταξύ των προτάσεων που κατατέθηκαν, περιλαμβανόταν -όπως υποστηρίζουν- και αυτή που έδινε στους οδηγούς και βοηθούς της Θεσσαλονίκης τη δυνατότητα να εξακολουθήσουν να συνεργάζονται με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αφού τους παραχωρηθεί δωρεάν η κυριότητα των φορτηγών αυτοκινήτων ιδιοκτησίας της, προκειμένου με αυτά ν' αναλάβουν εκείνοι –ως ανεξάρτητοι επιτηδευματίες- τη διανομή των προϊόντων, είτε ιδρύοντας ατομική εταιρεία είτε μέσω τρίτης εταιρείας που θα ίδρυαν από κοινού. Μάλιστα, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, στους εργαζόμενους είχε προσφερθεί και η δυνατότητα τριετούς ή πενταετούς συμβολαίου συνεργασίας με την εταιρεία για τη διανομή των προϊόντων της στη Βόρεια Ελλάδα.