Σελίδες

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Βραβεία “Made in Greece” από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ

Τα βραβεία “Made in Greece”, παρουσιάστηκαν τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου. Τα βραβεία διοργανώνονται φέτος για πρώτη φορά από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας.
Η Οργανωτική Επιτροπή ανακοίνωσε τις κατηγορίες των βραβείων και μίλησε για τους στόχους της ΕΛ.Α.Μ. και το σκοπό της διοργάνωσης. 

H Οργανωτική Επιτροπή έχει καθορίσει τις κατηγορίες των βραβείων ως εξής:

  • Βραβείο Επώνυμου Ελληνικού Προϊόντος
  • Βραβείο Καινοτόμου Προϊόντος
  • Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας
  • Βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας
  • Βραβείο Αγροτικής Αριστείας
  • Βραβείο Τεχνολογικής Αριστείας
  • Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας

Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και οργανισμοί μπορούν να καταθέτουν την υποψηφιότητά τους μόνο ηλεκτρονικά από την ιστοσελίδα www.madeingreeceawards.gr με καταληκτική ημερομηνία υποβολής την 30η Σεπτεμβρίου 2013.
Η απόφαση της ΕΛ.Α.Μ. για τη θέσπιση των βραβείων “Made in Greece” εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την παραγωγική ανασυγκρότηση της εθνικής οικονομίας και την καθιέρωση ενός παραγωγικού αναπτυξιακού μοντέλου με έμφαση στην καινοτομία, στην εξωστρέφεια και στο μάρκετινγκ ποιοτικών προϊόντων ελληνικής παραγωγής. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των παραγωγικών επιχειρήσεων, οργανισμών, συνεταιρισμών, ομάδων παραγωγών και προσωπικών προσπαθειών, που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις και πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία της Ελλάδας.
Όπως δήλωσε ο κος Γ. Αυλωνίτης, Καθηγητής & Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου του ΟΠΑ και Πρόεδρος της ΕΛ.Α.Μ., «Πολλή συζήτηση γίνεται στη χώρα μας για τη διόγκωση του δημοσίου χρέους και αναφορικά με το γιατί βιώνουμε σήμερα μια πρωτόγνωρη κρίση. Πιστεύω ότι το πρόβλημα της Ελλάδας είναι το ότι η χώρα μας «δεν έχει πελάτες» διότι δεν παράγει και δε διαθέτει επώνυμα προϊόντα που προσφέρουν αξία στην παγκόσμια αγορά. Για πολλά χρόνια ο παραγωγικός ιστός της χώρας είχε εμποτιστεί από τη νοοτροπία του «φασόν» και του «χύμα» και ως αποτέλεσμα η χώρα μας έχει το χαμηλότερο κατά κεφαλή εξαγωγικό εισόδημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Μέσα από τα βραβεία αυτά σκοπεύουμε να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τις επιχειρήσεις εκείνες που δεν έχουν εγκλωβιστεί στην οικονομική θεωρία όπου χαμηλή τιμή ίσον ανταγωνιστικό προϊόν, αλλά δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα, στην καινοτομία, στην εξωστρέφεια και στη δύναμη των επώνυμων προϊόντων τους επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις δημιουργώντας σημαντική προστιθέμενη αξία στην Ελληνική Οικονομία.»
Στη συνέχεια, ο κος Γ. Μπάλτας, Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ και μέλος της ΕΛ.Α.Μ., αναφέρθηκε στη σημασία που αποκτά η εγχώρια παραγωγή αλλά και η κατανάλωση εγχώριων προϊόντων για τη βιωσιμότητα της ελληνικής οικονομίας και πρόσθεσε: «Τα βραβεία “Made in Greece” συμβολίζουν την κοινή προσπάθεια καταναλωτών και επιχειρήσεων για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, μέσα από την επιβράβευση και ενθάρρυνση αυτών που παράγουν στην Ελλάδα. Και μη ξεχνάτε ότι «Επιβραβεύουμε την παραγωγή, Αναδεικνύουμε την Ελλάδα». Αυτό συνοψίζει τα βραβεία “Made in Greece”!»
Τέλος, ο κος Π. Θεοδωρίδης, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών και μέλος της ΕΛ.Α.Μ. μίλησε για τη σημασία που αποκτά η αγροτική και βιομηχανική ανασυγκρότηση στην Ελλάδα αλλά και για τη στήριξη από το ελληνικό καταναλωτικό κοινό. «Οι καταναλωτές έχουν αντιληφθεί ότι η εγχώρια παραγωγή και κατανάλωση αποτελεί ουσιώδες μέσο για την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας και η έννοια του «παράγεται στην Ελλάδα» έχει αναδειχθεί σήμερα σε καθοριστικό αγοραστικό κριτήριο. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο, τα βραβεία “Made in Greece” επιβραβεύουν την αριστεία των Ελληνικών επιχειρήσεων και οργανισμών, θέλοντας να τους αναδείξουν ως παράδειγμα προς μίμηση, με την πίστη ότι η ανασυγκρότηση της παραγωγικής βάσης είναι προϋπόθεση για το μέλλον της χώρας. Η επιβίωση της ελληνικής οικονομίας κρύβεται μέσα στην ίδια την Ελλάδα.»
Τη συζήτηση συντόνισε ο κος Μ. Στάγκος, Διευθύνων Σύμβουλος της MSCOMM και Ιδρυτής του νεοσύστατου οργανισμού ID-GC. Όπως δήλωσε, «Τα βραβεία γίνονται για πρώτη φορά με σκοπό να τιμήσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις που αυτές τις δύσκολες εποχές της οικονομικής κρίσης συνεχίζουν να πρωτοπορούν, να καινοτομούν και να πηγαίνουν μπροστά. Οι Industry Disruptors, μία προσπάθεια που σκοπό έχει να βοηθήσει στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος ενίσχυσης και προαγωγής της επιχειρηματικότητας στην ευρύτερη περιοχή μας, εστιάζοντας και στην νεοφυή επιχειρηματικότητα, στηρίζουν τα βραβεία “Made in Greece”. Έναν θεσμό που συνδέεται άρρηκτα με το πλαίσιο της γενικότερης ενεργοποίησή μας προς αυτή την κατεύθυνση, που έχει ήδη ξεκινήσει με μία σειρά από δράσεις και πρωτοβουλίες.».