Μειώθηκε το εισόδημα των καταναλωτών, μειώθηκε και η ζήτηση στα καταστήματα παιχνιδιών τη διετία 2011-2012, σύμφωνα με στοιχεία της Hellasstat. Mειωμένο εισόδημα και αρνητική ψυχολογία των καταναλωτών, λόγω της οικονομικής κρίσης συνέβαλαν στον περιορισμό των δαπανών για τα παιχνίδια το 2011 και το 2012, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μετέλτης της Hellastat.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι μεγάλοι χαμένοι είναι τα μικρά καταστήματα παιχνιδιών καθώς οι αλυσίδες καταστημάτων αποδεικνύονται, πιο ανθεκτικές λόγω των ανταγωνιστικών τιμών που προσφέρουν.
Πολλές εταιρείες λιανικής εμπορίας προσφέρουν μειωμένες τιμές, σε μια προσπάθεια συγκράτησης της πτώσης των εσόδων τους. Ωστόσο η πολιτική αυτή έχει αρνητική επίπτωση στα περιθώρια κερδοφορίας.
Σύμφωνα με τη Hellastat, αρνητική πτυχή για την αγορά αποτελεί η αύξηση των εισαγωγών ανώνυμων προϊόντων χαμηλού κόστους από ασιατικές χώρες όπως η Κίνα. Η διείσδυση των εν λόγω ειδών διαχρονικά κλιμακώνεται, καθώς οι γονείς προσανατολίζονται σε αγορές φθηνότερων ειδών. Θετικές προοπτικές εντοπίζονται στην ανάπτυξη των εξαγωγών, καθώς οι συνθήκες κατανάλωσης σε άλλες χώρες είναι σαφώς πιο ευνοϊκές.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι μεγάλοι χαμένοι είναι τα μικρά καταστήματα παιχνιδιών καθώς οι αλυσίδες καταστημάτων αποδεικνύονται, πιο ανθεκτικές λόγω των ανταγωνιστικών τιμών που προσφέρουν.
Πολλές εταιρείες λιανικής εμπορίας προσφέρουν μειωμένες τιμές, σε μια προσπάθεια συγκράτησης της πτώσης των εσόδων τους. Ωστόσο η πολιτική αυτή έχει αρνητική επίπτωση στα περιθώρια κερδοφορίας.
Σύμφωνα με τη Hellastat, αρνητική πτυχή για την αγορά αποτελεί η αύξηση των εισαγωγών ανώνυμων προϊόντων χαμηλού κόστους από ασιατικές χώρες όπως η Κίνα. Η διείσδυση των εν λόγω ειδών διαχρονικά κλιμακώνεται, καθώς οι γονείς προσανατολίζονται σε αγορές φθηνότερων ειδών. Θετικές προοπτικές εντοπίζονται στην ανάπτυξη των εξαγωγών, καθώς οι συνθήκες κατανάλωσης σε άλλες χώρες είναι σαφώς πιο ευνοϊκές.