Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Ιδέες που αξίζουν εκατομμύρια

Στις δύσκολες σημερινές εποχές, όλοι ψάχνουμε την μία και μοναδική ιδέα που με χαμηλό κόστος θα αποφέρει υψηλά κέρδη. Δεν θα γίνουμε από τη μία μέρα στην άλλη Μπιλ Γκέϊτς ή Μαρκ Ζούκερμπεργκ αλλά και πάλι αν σκεφτούμε κάτι έξυπνο και αποδοτικό μπορεί να αλλάξει ολόκληρη η ζωή μας.

Υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που με κεφάλαιο 5.000 ευρώ ή και μικρότερο κατάφεραν να αποκτήσουν εξαψήφιους τραπεζικούς λογαριασμούς.
Οι αδερφοί Κρις και Ρόμπιν Σόρενσεν ήταν πυροσβέστες στην Φλόριντα. Μάζεψαν ένα μικρό αρχικό ποσό και αποφάσισαν να ανοίξουν μαγαζί με σάντουϊτς. Η εξυπνάδα τους ήταν ότι το διακόσμησαν σαν πυροσβεστικό σταθμό και έδωσαν στα προϊόντα ανάλογα ονόματα. Τρία χρόνια μετά έχουν πλέον 514 καταστήματα και το 2011 έκλεισαν με έσοδα 285 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι μεταφορές και μετακομίσεις δεν φαντάζουν ως το ιδανικό επάγγελμα για να γίνεις πλούσιος αλλά πρέπει να αρπάζεις τις ευκαιρίες από τα μαλλιά. Η Μέρι Έλεν Σιτς πήρε την ιδέα από τους γιούς της που στις αρχές της δεκαετίας του 1980 χρησιμοποιούσαν το φορτηγάκι τους για να καθαρίζουν τις αυλές των γειτόνων, να ξεφορτώνονται βαριά σκουπίδια κλπ. Σήμερα εξυπηρετεί 224 πόλεις των ΗΠΑ και  είχε κέρδη 220 εκ. δολαρίων τον περασμένο χρόνο.
Ο Μπερτ και ο Τζον Τζέϊκμομπς είναι δύο μποέμ τύποι από τη Βοστώνη. Τα δύο αδέρφια ξεκίνησαν να φτιάχνουν μπλουζάκια με στάμπες και η έκρηξη έγινε το 1994 όταν δημιούργησαν μια μορφή καρτούν και το απλό σλόγκαν «Η ζωή είναι ωραία». Η αισιοδοξία έπιασε και πλέον κερδίζουν περί τα 100 εκ. δολάρια ετησίως.
Η Σάρα Μπλέίκλι είχε μια τρελή ιδέα το 2000. Να φτιάξει εσώρουχα σαν τα γυναικεία καλσόν αλλά χωρίς να χρειάζεται μια κυρία να τα φοράει μέχρι τις πατούσες. Άρχισε λοιπόν να τα κόβει σε διάφορα μεγέθη και με τις οικονομίες της (5.000 δολάρια) δημιούργησε τα πρώτα της δείγματα. Πλέον κερδίζει περίπου 250 εκ. δολάρια το χρόνο και γελάει με αυτούς που δεν ήθελαν κάποτε να την χρηματοδοτήσουν.
Εμπνευσμένα από τον Ζούκερμπεργκ τα αδέρφια Ντέϊβ, Τζεφ και Κάθριν Κουκ δημιούργησαν προ πενταετίας κάτι αντίστοιχο του Facebook. Tο ονόμασαν  myYearbook και αρχικά είχε στόχο να ενώνει μαθητές σχολείων σαν μια ηλεκτρονική επετηρίδα. Σιγά – σιγά η ιδέα επεκτάθηκε και πέρυσι η εταιρεία τους πουλήθηκε σε μεγάλη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης αντί 100 εκ. δολαρίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου