Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2017

"Αυτό είναι το skill που δε μου δίδαξε ούτε το Χάρβαρντ": Ο άνθρωπος πίσω από τη μπύρα Samuel Adams αποκαλύπτει


Ο Jim Koch αποφάσισε να αφήσει την δουλειά του στο κομμάτι της συμβουλευτικής, για να ξεκινήσει το δικό του brand μπύρας, βασιζόμενος σε μια οικογενειακή συνταγή. Και μέχρι τότε, είχε ένα «βαρύ» βιογραφικό. Τρία χαρτιά από το Χάρβαρντ, μεταξύ των οποίων ένα πτυχίο νομική και ένα MBA. Επιπλέον, είχε 6 χρόνια προϋπηρεσίας σε εταιρία συμβούλων στη Βοστώνη.

«Είχα ένα καλό υπόβαθρο στις επιχειρήσεις και στην εκπαίδευση, όπως έλεγαν πολλοί τότε» 

Λίγο μετά την δημιουργία του brand Βoston Beer, που βρίσκεται πίσω από τη γνωστή σήμερα Samuel Adams, ο Jim Kock συνειδητοποίησε ότι δεν είχε ένα skill απαραίτητο για την επιχείρηση του: δεν ήξερε πώς να πουλήσει το προϊόν του. Κάτι που ακόμα και ένα μεγάλο Πανεπιστήμιο όπως το Χάρβαρντ,, δεν του το δίδαξε.

Όπως λέει, έχουμε διδαχτεί ότι οι πωλήσεις είναι συνήθως κάτι «κακό», ωστόσο αν γίνεται με σωστό τρόπο, είναι μια πολύ «ευγενής» διαδικασία. «Το Χάρβαρντ έχει αυτή τη στιγμή πολλά μαθήματα για μάρκετινγκ, αλλά κανένα για πωλήσεις» εξηγεί ο έμπειρος businessman.

Τι έκανε όμως ο ίδιος για να μπορέσει να αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις; Πήγε και αγόρασε το βιβλίο «How to Master the Art of Selling» του αυτοδημιούργητου πωλητή, Tom Hopkins. Κάπως έτσι κατάφερε να λάβει τα skills που χρειαζόταν και να χτίσει μια αυτοκρατορία. Σήμερα, η επιχείρηση του έχει αξία που εκτιμάται στα 2 δις. δολάρια.



ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΕΛΕΓΡΙΝΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου