Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Yoleni' s: Το ηλεκτρονικό delicatessen που κατακτά ΗΠΑ, Αραβικό κόσμο και ΕΕ



Δυναμική διείσδυση, παρά την κρίση, παρουσιάζει τα τελευταία τέσσερα χρόνια η ελληνική πρωτοβουλία Yoleni’s, που ανάπτυξε μια παρέα φίλων προερχόμενοι από τον κλάδο της πληροφορικής και του μάρκετινγκ, δημιουργώντας ένα πρωτοπόρο e-shop αποκλειστικά αφιερωμένo στην προώθηση των προϊόντων της ελληνικής γης.

Έχοντας ήδη παρουσία σε 19 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πλήρη κάλυψη μέσα από ένα εκτεταμένο δίκτυο στις Ηνωμένες Πολιτείες, η διοίκηση σχεδιάζει μεθοδικά τα επόμενα βήματα επέκτασης μέσω νέων σημείων λιανικής πώλησης, αλλά και άνοιγμα σε νέες αγορές που έως σήμερα δεν έχει παρουσία. «Στόχος μας είναι έως το τέλος 2016 να καταφέρουμε να ανοίξουμε κάποια καταστήματα λιανικής στην Αμερική, ενώ σε συνεργασία με καθηγητές γνωστών πανεπιστημίων των ΗΠΑ σχεδιάζουμε την υλοποίηση ενός road show, εντός του 2016, προσανατολισμένου στην προβολή επιλεγμένων ελληνικών προϊόντων καθώς και του ελληνικού πολιτισμού στις μεγαλύτερες πόλεις των ΗΠΑ», όπως επισημαίνει στην «Η» ο Γιάννης Γεωργιάδης, Marketing Experience Coordinator της Yoleni’s, τονίζοντας πως «στα επόμενα βήματά μας περιλαμβάνεται η επέκταση της Yoleni’s στην Αυστραλία και σε άλλες χώρες εκτός Ε.Ε., αναπτύσσοντας το δίκτυο μέσω της διαδικασίας δικαιόχρησης (franchise)».

Η Yoleni’s αποτελεί μια καινοτομία, καθώς είναι το μοναδικό e-shop που δίνει την ευκαιρία στον καταναλωτή να προμηθευτεί μια τόσο μεγάλη γκάμα παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Βασικές χώρες - καταναλωτές των ελληνικών προϊόντων αποτελούν σήμερα 19 χώρες (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κύπρος, Λετονία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Τσεχία και Φινλανδία).

Η ιδέα της Yoleni’s γεννήθηκε εν μέσω κρίσης, το 2011, και δημιουργήθηκε από μια παθιασμένη ομάδα νέων ανθρώπων που αγαπούν την Ελλάδα κι επιθυμούν να αναδείξουν διεθνώς τον γαστρονομικό της πλούτο. Όραμά τους είναι να μπορεί ο καθένας, όπου και αν βρίσκεται, να προμηθευτεί εύκολα και γρήγορα τα μοναδικά προϊόντα της ελληνικής γης. Η περιήγηση στο ηλεκτρονικό delica-tessen αποτελεί μια συναρπαστική «εμπειρία εξερεύνησης» μέσα από ένα «περιβάλλον» υψηλής αισθητικής με υπέροχες φωτογραφήσεις, με video συνταγών, με multimedia εφαρμογές.

Επέκταση

Στην αναγνωρισιμότητα και την ανάπτυξή της σημαντικό ρόλο είχε η διάκριση με το βραβείο επιχειρηματικότητας που έλαβε τον περασμένο Ιούνιο η εταιρεία, προκαλώντας το ενδιαφέρον νέων αγορών για συνεργασία σε επίπεδο αντιπροσώπευσης. Στο πλάνο της Yoleni’s βρίσκεται το άνοιγμα τεσσάρων φυσικών καταστημάτων τα οποία θα θυμίζουν τα παλιά μπακάλικα, εντός των οποίων ο καταναλωτής θα μπορεί να πραγματοποιήσει τις αγορές του και να παραγγείλει γρήγορο φαγητό.

Διακρίσεις

Το περασμένο καλοκαίρι, το μεγαλύτερο ελληνικό ηλεκτρονονικό delicatessen απέσπασε διάκριση μεταξύ 730 επιχειρηματικών σχεδίων στα βραβεία «Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας». Ο Όμιλος Libra Group χρηματοδοτεί και διαχειρίζεται για λογαριασμό της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (The Ηellenic Initiative), το βραβείο αυτό, που στόχο έχει την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, το www.yolenis.com προσφέρει τη δυνατότητα γνωριμίας και απόλαυσης των ελληνικών προϊόντων, τόσο στους Ευρωπαίους όσο και στους Αμερικανούς καταναλωτές δίνοντάς τους την ευκαιρία να προμηθευτούν αυθεντικά προϊόντα από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Στα «ράφια» του φιλοξενούνται περισσότερα από 1.500 προϊόντα από 130 Έλληνες καταξιωμένους παραγωγούς, ενώ οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν μια μεγάλη ποικιλία από τρόφιμα και ποτά, καθώς και πλούσιες πληροφορίες για την κάθε περιοχή, τοπικές συνταγές και τρόπους σερβιρίσματος.

Το «Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας» στηρίζει τις βραβευμένες επιχειρήσεις και τους παρέχει την ευκαιρία να λάβουν δωρεάν παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και καθοδήγησης, καθώς επίσης και χρηματοδότηση έως και 1 εκατ. ευρώ.

Success story
  • Η ιδέα του e-shop γεννήθηκε το 2011 από μια ομάδα νέων ανθρώπων και κατόπιν ενδελεχούς έρευνας και σκληρής δουλειάς.
  • Πλήρη παρουσία στην αγορά των ΗΠΑ έχει μέσω διαδικτύου η Yoleni’s, σχεδιάζοντας σύντομα το άνοιγμα και δικτύου καταστημάτων.
  • Τα προϊόντα έχουν εξαγωγικό προσανατολισμό και παραδίδονται εντός 16 έως 36 ωρών σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • Σε συνεργασία με καθηγητές γνωστών πανεπιστημίων των ΗΠΑ σχεδιάζει την υλοποίηση ενός road show, εντός του 2016 στην Αμερική.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου