Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015

Burger King: πως σχεδιάζει την είσοδό της στην ελληνική αγορά

"Γραφεία στην Αθήνα και υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Την ίδια στιγμή θα δημιουργηθούν καταστήματα σε όλη την χώρα αλλά βαρύτητα θα δοθεί εκτός από τις μεγάλες πόλεις, στα νησιά που συγκεντρώνουν πολλούς τουρίστες (Μύκονο, Σαντορίνη, Κρήτη), καθώς και στα λιμάνια και τα αεροδρόμια της χώρας".
Αυτά λένε ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, όσον αγορά την επικείμενη διείσδυση της πολυεθνικής εταιρείας εστίασης Burger King Worldwide στην εσωτερική αγορά. Η είσοδος έχει προγραμματιστεί στις αρχές της νέας χρονιάς και αν λάβουμε υπόψη μας ότι η τακτική της πολυεθνικής είναι το άνοιγμα πολλών καταστημάτων ταυτοχρόνως σε μια αγορά τότε κάτι ανάλογο θα πρέπει να αναμένουμε και στην εσωτερική αγορά. 

Και μπορεί λίγο πριν την λήξη του 2014 να έκλεισε περί τα 90 καταστήματα στην Γερμανία, όμως βλέπει προοπτικές ανάπτυξης στην Ευρώπη, εξ ου και τα επεκτατικά πλάνα της στην Ιταλία, την Πολωνία, τη Ρουμανία και την Ελλάδα. Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις που είχε κάνει η πολυεθνική, τα σχέδια της κοινοπραξίας που συνέστησε περιλαμβάνουν την επιθετική ανάπτυξη της BURGER King® σε όλη την Νότια και Ανατολική Ευρώπη και τη δημιουργία περισσότερων από 10.000 θέσεις εργασίας εντός επταετίας.

Το σίγουρο είναι ότι η έλευση της πολυεθνικής στην αγορά -για την οποία είναι δεύτερη απόπειρα- έχει προβληματίσει τον κόσμο της εστίασης, καθώς τότε που δραστηριοποιούνταν στην ελληνική αγορά έρευνες είχαν δείξει ότι οι Ελληνες της αναγνώρισαν το καλύτερο burger.

Σχετικά με τη Burger King Worldwide ιδρύθηκε το 1954, BURGER King® (NYSE: BKW) και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα fast food χάμπουργκερ στον κόσμο. Λειτουργεί περισσότερες από 14.000 καταστήματα που εξυπηρετούν περισσότερους από 11 εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. 



Δέσποινα Καραγιαννοπούλου





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου