Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Οι Ελληνίδες κρατούν στα χέρια τους το μέλλον των ισχυρών brands...


Η νέα μελέτη της IPG Mediabrands σκιαγραφεί την ελληνίδα γυναίκα, πως λειτουργεί στους βασικούς τομείς της ζωής της, ποιες είναι οι νέες τάσεις στην καταναλωτική της συμπεριφορά και πως οι τάσεις αυτές πρέπει να διαμορφώνουν την επικοινωνία.

Η μελέτη "Greek Women Beyond Demographics" είναι μια εις βάθος ανάλυση των ρόλων της ελληνίδας γυναίκας σήμερα ως εργαζόμενη, μητέρα και διαχειρίστρια των αγορών του νοικοκυριού. Αποκαλύπτει πως οι ρόλοι αυτοί εξελίσσονται ανά γενιά και ποιες είναι οι τάσεις που διαγράφονται για το μέλλον.

Αναλύει 3 βασικά clusters καλύπτοντας το ευρύ φάσμα των active γυναικών ηλικίας 25 έως 64 ετών.

  • «Οι γυναίκες της GenerationX δίνουν βάρος στο χτίσιμο της καριέρας τους, ενώ οι γυναίκες της GenerationY αναζητούν περισσότερη ισορροπία σε όλους τους τομείς της ζωής, οικογένεια/προσωπικός χρόνος/καριέρα»
Ο πλούτος της πληροφόρησης που προσφέρει η μελέτη βασίζεται σε αποκλειστικές έρευνες της IPG Mediabrands για την Ελλάδα και σε εκτεταμένο desk research της ομάδας Έρευνας της εταιρείας για τις τάσεις έτσι όπως αποτυπώνονται σε έρευνες, μελέτες, άρθρα από το εξωτερικό και την Ελλάδα. Τα συμπεράσματα που καταγράφονται δίνουν τη δυνατότητα στους marketers να εντοπίσουν τις αλλαγές που συμβαίνουν στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών και στις προτιμήσεις τους στην επικοινωνία.

  • «Οι γυναίκες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την τεχνολογία με σκοπό την εξοικονόμηση χρόνου και κόπου. Ειδικότερα για τις μητέρες η τεχνολογία λειτουργεί σαν μια εργαλειοθήκη που τους εξασφαλίζει άμεση πληροφόρηση και αλληλοϋποστήριξη»

Η μελέτη εντοπίζει ότι στην εποχή μας υπάρχει όλο και μικρότερη συνάφεια μεταξύ των βασικών σταδίων ζωής μιας γυναίκας και της ηλικίας της. Δεν υπάρχουν πια ορόσημα στη ζωή της – γάμος, πρώτο παιδί - που να ορίζονται από την ηλικία και σε αυτό το δεδομένο πρέπει να προσαρμοστεί η στόχευση των προϊόντων και των επικοινωνιών.

  • «Οι γυναίκες κατακλύζονται από εναλλακτικές επιλογές προϊόντων και γι΄ αυτό η επικοινωνία πρέπει να τις βοηθά να επιλέξουν, χρησιμοποιώντας απλά μηνύματα που δίνουν την απαραίτητη πληροφόρηση και απαντούν στην ανάγκη τους για value for money».

Στα συμπεράσματα επισημαίνεται ότι οι γυναίκες όχι μόνο αποφασίζουν για την πλειοψηφία των αγορών του νοικοκυριού, αλλά επιπλέον έχουν κυρίαρχη γνώμη και για κατηγορίες προϊόντων που δεν απευθύνονται παραδοσιακά σε αυτές.

Λαμβάνοντας υπόψη τέλος ότι αγαπούν την επικοινωνία και δημιουργούν word of mouth, τότε αντιλαμβανόμαστε γιατί οι γυναίκες έχουν τη δύναμη να διαμορφώνουν το μέλλον των μαρκών!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου